Meniu Închide

Cum merg campaniile prin SMS în România?

O analiză web2sms, liderul pieţei de mobile marketing (informări și texte promoționale prin SMS), relevă că rata de răspuns pentru o campanie prin SMS (acei clienți care în urma unui SMS sună la un număr de telefon sau răspund la acel mesaj pozitiv, în baza campaniei specifice în care au fost incluși) a avut o medie de 1,7% anul trecut.

Liviu Pandrea
Liviu Pandrea

“Din experința noastră, ratele de răspuns variază foarte mult la nivel de industrie și depind de experiența celui care se ocupă din partea firmei de aceste campanii prin SMS. Spre exemplu, în fashion retail-ul tradițional am avut și rate de răspuns de 8%, ceea ce înseamnă că 8% din persoanele adresate au venit în magazin pentru a beneficia de anumite promoții”, a explicat Liviu Pandrea, Director Mobile Marketing Netopia.

Presupunând că într-o astfel de campanie se adresează un număr de 10.000 de persoane cu 0.04 EUR/SMS rezultă costuri de 400 EUR. Cu o conversie medie de 1% (100 de persoane ajung în magazin și cumpără cel puțin un produs) și un profit mediu pe produs de 5 EUR reiese că se vor genera vânzări de 500 EUR, deci un profit de 100 EUR pentru o astfel de inițiativă.

Serviciul web2sms s-a dezvoltat în ultimii opt ani, pe baza nevoilor clienților, iar în prezent este prima platformă completă de marketing şi comunicare mobilă. web2sms se adresează companiilor care doresc să comunice direct cu clienţii prin intermediul mesajelor scurte SMS, indiferent de reţeaua de destinaţie. Companiile pot accesa serviciul direct de pe www.web2sms.ro și pot începe să trimită sms-uri imediat după înregistrare și autentificare.

Postări asemănătorare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *