Meniu Închide

Keyword not provided, go to Google+

Not Provided

Tristețe mare în rândul “marketerilor” de când Google a făcut anunțul legat de criptarea traficului care implică și “ascunderea” datelor de căutare și a cuvintelor cheie.

Sub pretextul că va face căutarea mai sigură, Google nu va mai oferi detalii asupra cuvintelor cheie care generează trafic. Deloc.

Sunt două posibilități aici și cel mai probabil ambele sunt provocate de scandalul cu PRISM:

1) Scade numărul celor care folosesc Google, iar ei încearcă să dea bine cu traficul criptat.

2) Se folosesc de context pentru a crește veniturile din AdWords, respectiv pentru a încuraja marketerii să folosească Google+, ca instrument care poate influența rezultatele căutărilor.

Toate bune și frumoase pentru Google și pentru utilizatori (aparent), iar nota de plată o achită “marketerii”.

Sursa foto: powerhouse-fitness.co.uk/not-provided-protein.php

Postări asemănătorare

2 Comments

  1. Mihai Pintilie

    Presupunand ca numarul celor care folosesc Google scade, golul ar trebui umplut de un alt jucator. Iar rapoartele nu arata altul. Uite un exemplu, chiar pe site-ul din semnatura, pentru perioada ianuarie-octombrie 2013 primul motor de cautare dupa Google, e vorba de Ask, a avut o cota de doar 0,42% dintr-un numar de vizite de peste 282K. Yahoo si Bing chiar mai putin. Deci parerea mea e ca nu acesta e motivul.

    Ce e sigur e ca Google vrea sa duca cat mai multi advertiseri catre AdWords unde Google simte o presiune provenind din scaderea volumului de publicitate, justificata de cresterea competitivitatii altor sisteme similare.

    Google+ a pierdut startul si chiar daca procentele de crestere sunt “amazing”, distanta fata de facebook e mult prea mare pentru perioada urmatoare, acesta din urma avand si avantajul ca incaseaza bani chiar in acest moment. Daca ar fi continuat sa dezvolte Wave-ul la vremea respectiva probabil ca ar fi luat fata fb-ului. Asa..

    • Alex

      Mai sunt și alte motoare de căutare care nu prea apar în statistici, de genul duckduckgo, etc. Iar procentele sunt amazing pentru că îl bagă pe gât utilizatorilor de Gmail. 🙂
      Oricum, cred că o să fie o bătălie interesantă între Facebook și Google+ în următorii doi ani, pentru că ambele companii tind aproape către același lucru: search + social.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *