ZoomSphere Logo

ZoomSphere intră pe piața din România

Nu mai este de mult o noutate că social media este un mediu propice de promovare pentru branduri, publisheri și în general pentru orice afacere, oricât de mică sau mare ar fi ea. Oamenii petrec mult timp online, iar mediile sociale sunt în topul activităților.

Pentru branduri a devenit tot mai dificil să interacționeze cu toți consumatorii care postează mesaje despre produsele și serviciile lor, așa că piața aplicațiilor de monitorizare dedicate social media a înflorit și ea odată cu mediile sociale.

Dintre de instrumente de monitorizare social media pe care le-am testat până în acest moment se remarcă ZoomSphere, care vine cu o interfață minimalistă și diferită de ce am mai întâlnit în rândul aplicațiilor similare.

ZoomSphere a intrat din septembrie pe piața din România și vrea să își extindă portofoliul de clienți. Pentru un abonament unic de 400 EUR oricine poate utiliza fără limitări toate funcționalitățile platformei.

ZoomSphere se poate conecta la conturi de Facebook, Twitter, Google+, Linkedin și Youtube. Este un produs care își dorește să acopere toate activitățile legate de Social Media:

  • Publicare mesaje
  • Analiza performanței conținutului
  • Analiză competitivă
  • Raporte personalizate
  • Suport clienți

Simplitatea interfeței poate crea confuzie la prima vedere, dar imediat ce te obișnuiești cu ZoomSphere lucrurile vor începe să se miște foarte repede. Când vei crea mai multe analize, panoul central devine extrem de util fiindcă e poți să accesezi totul dintr-un singur loc.

zoomsphere  - ecran principal

Dacă panoul devine neîncăpător, poți crea un nou spațiu de lucru în care să pui noile analize. Sau dacă lucrezi pentru mai mulți clienți, poți să grupezi analizele și activitățile în spații de lucru create pentru fiecare în parte.

zoomsphere - workspaces

Un lucru pe care l-am apreciat mult e că în fiecare analiză, pe lângă conturile tale poți include și un număr nelimitat de conturi ale competitorilor. Procesul este rapid și simplu, prin introducerea link-ului către pagina sau contrul lor (Facebook, Twitter). Sau poți face dacă vrei doar analize care să conțină numai conturi ale competitorilor.

zoomsphere - exemplu analiză

Dacă lucrezi cu o echipă care administrează activitățile Social Media, în ZoomSphere poți adăuga membri noi care să aibă acces la spațiile de lucru, analize și rapoartele pe care le-ai creat.

În plus, dacă dorești să urmărești anumite cifre sau indicatori, poți crea rapoarte personalizate. Practic creezi șabloanele pentru rapoarte de la zero, și pui individual fiecare grafic sau tabel.

ZoomSphere este un instrument social media care reușeste să se diferențieze de competitorii săi prin interfață, funcționalitate și vine cu o politica interesantă de prețuri (un singur abonament și acces nelimitat), ceea ce îl poate face atractiv pentru agenții sau clienți mai mari.

Dacă vrei să afli mai multe informații, aruncă o privire pe canalul de Youtube al Zoomsphere.

Te-ar putea interesa și: