FMCG & Retail Marketing Conference, aprilie 2013

FMCG & Retail Marketing Conference, aprilie 2013

FMCG Marketing Conference

Revista Piața și Modern Buyer a organizat joi, 4 aprilie 2013, la Hotel Howard Johnson Bucuresti, FMCG și Retail Marketing Conference, un eveniment dedicat strategiilor de marketing și comunicare din cele două industrii.

Discuțiile s-au centrat asupra strategiilor de marketing ale trendsetter-ilor din retail și FMCG, competiția din retail, branding, parteneriate strategice dintre furnizori și comercianți și fidelizarea noilor generații de consumatori.

FMCG si Retail Marketing Conference a atras retaileri si furnizori, specialisti din agentii de marketing si advertising, psihologi, sociologi, bloggeri si formatori de opinie.

În cel de-al treilea panel, “Noile generații de consumatori. Cum interacționează brandurile cu aceștia?”, am avut oportunitatea de a vorbi legat de atragerea și fidelizarea pe termen lung a tinerilor. Mai jos este prezentarea pe care am susținut-o la eveniment.

Te-ar putea interesa și: