Best Marketing București

Best Marketing București by Biz

Mâine voi fi la BestMarketing, un eveniment care își propune să evidențieze care sunt noile direcții și strategii în marketing și comunicare. Din câte observ se va discuta intens despre marketing, publicitate, social media, PR, trendurile din marcomm, social media si branding, creșterea vanzarilor, transformarea fanilor in clienti.

Sunt foarte curios cum va fi prezentarea Adinei Vlad, fiindcă din partea Unlock Market Research am avut ocazia să văd câteva studii foarte tari.

Programul va fi următorul:

10.00 – 10.45 Guest speaker: Paul J.R. Renaud – “Building Top line revenues with Marketing: 5 land mines to avoid”.

Paul J.R. Renaud este profesor la Maastricht School of Management, autor al unor articole pe tema supravietuirii in recesiune si autor al blogului “I Feel Good”. Conduce compania de consultanta de marketing si strategie Renaud (www.renaud-investments.ro)

10.45 – 11.45 Sesiunea 1. Noul marketing vs Noul Consumator

Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research: “Tipologii de consumatori”

Alina Tudose, Head of Strategy& Managing Director, CohnandJansen JWT: Nascut dupa 1990. “Cu cine vorbim atunci cand vorbim cu 14-22?”

Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO Romania: “Retromarketing. De ce e la moda sa fii retro?” 

Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo Romania

12.00 – 13.30 SESIUNEA 2: Best Marketing: studii de caz

Cristina Miclea, Director Marketing, Albalact: “O poveste – de la neconventional, la maturitate”

Gabriela Munteanu, Marketing Manager, Kandia Dulce: “Povestea unui brand autentic”

Adrian Botan, Regional Creative Director, McCann Erickson Central & Eastern Europe

Iulian Padurariu, Managing Partner, Marks : “Gamification, sau cum sa iti dirijezi consumatorii catre obectivele tale de business”

Te-ar putea interesa și: